MADE WITH CARE IN TRANSYLVANIA
Livrare GRATUITĂ pentru comenzi mai mari de 250 lei

Expedierea pachetului dumneavoastra

Prin ce firma de curierat se face livrarea?

Singura firma de curierat este FanCourier. Livrarea comenzii se va face la adresa specificata în formular.
Verificarea stadiului comenzii se va face prin accesarea site-ului FanCourier utilizând numarul de AWB gasit în e-mailul de confirmare.
Dupa doua încercari de livrare nereusita efectuate de catre firma de curierat, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre Divalo.

Înregistrarea cererii de retur

Cererea de retur trebuie trimisa pe adresa de email: [email protected] si trebuie sa contina urm. informatii: numele complet al cumparatorului, codul numerit personal si contul IBAN, numarul comenzii,  numele produselor si cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. Veti primi un email cu instructiunile de returare.

Care sunt modalitatile de retur si costul transportului?

Ambalati corespunzator într-un singur colet produsele pe care  doriti sa le returnati.
Divalo îti va schimba produsul GRATUIT daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau nu corespunde marimea aleasa de dvs.

Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care:

1. Doriti sa schimbati produsul cu un alt model sau cu o alta marime.
2. Doriti returnarea produsului si restituirea banilor.

Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu îndeplinesc conditiile de mai sus! Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de 14 zile.
Confirmarea primirii returului si contravaloarea acestuia
Preluarea returului este anuntata prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor receptionate.
Contravaloarea returului va fi platita în contul bancar indicat de client în cererea de retur.

*Suma nu include cheltuielile de transport.

În cât timp primesc contravaloarea returului?

Contravaloarea returului va fi platita de catre DIVALO în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.

Sidebar