MADE WITH CARE IN TRANSYLVANIA
Produs cadou pentru fiecare comandă în valoare de 200 lei

PRODUSE:

Cum pot căuta un anumit produs?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folositi modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se găsesc pe site, se va afișa o listă a rezultatelor.
Garanția produselor?
Toate produsele prezente pe site sunt supuse condițiilor de garanție.


CONTUL MEU:

Care sunt avantajele creării unui cont?
Înregistrarea unui cont vă oferă posibilitatea abonării la newsletter care vă informează asupra noutăților, promoțiilor și ofertelor prezente pe site-ul www.divalo.ro si posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor .
Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul Divalo?
Creând un cont pe site-ul divalo.ro, în secțiunea "NEWSLETTER" poți să te dezabonezi ușor. Completează datele și dă click pe "TRIMITERE".   
Cum îmi recuperez parola uitată?
Dacă ai uitat parola poți s-o recuperezi în secțiunea "LOGIN" .Vei primi un email pentru a introduce o nouă parolă.
Datele mele personale au caracter confidențial?
Toate datele pe care ni le transmiți au caracter privat și confidențial, indeplinirea și executarea contractului de vânzare-cumpărare, a-ți răspunde la întrebări și a te informa despre produse.


COMANDA + PLATA

Cum plasez comanda?
Produsele dorite vor fi selectate în urma vizualizării paginii de detaliu corespondentă fiecăruia. După alegerea mărimii, a culorii și cantității dorite, produsul va fi selectat prin butonul ”Adaugă în coș”. Ulterior selectării tuturor produselor dorite spre a fi achizitionate, se va apăsa butonul ”Plasează Comanda”.
Se va verifica valabilitatea și corectitudinea numărului de telefon și a adresei de livrare și facturare.
După alegerea modalității de plată și după bifarea acordului pentru Termeni și Condiții, comanda este lansată prin apăsarea butonului ”Plaseaza Comanda”.
Pot modifica comanda ?
Dacă comanda a fost plasată, clientul poate modifica datele personale în prima ora de la plasare, prin email la adresa: office@divalo.ro.
Pot anula comanda?
Desigur. Există posibilitatea anulării comenzii printr-un email la adresa: office@divalo.ro, înainte ca aceasta să fie expediată.
Pot să primesc o factură pe numele firmei mele?
Da. Trebuie numai să introduci datele fiscale la finalizarea comenzii.
Cum platesc ?
Plata numerar
La livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate către reprezentatul firmei de curierat. Această modalitate de plată este acceptată doar in Romania și este denumită plata prin RAMBURS.
Plata cu card bancar
Tranzactiile online realizate prin PlatiOnline sunt la un nivel de securitate conform standardelor internationale
Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca www.divalo.ro
In cazul in care folosesc plata cu card bancar, poate fi refuzata plata? Din ce motiv poate fi refuzat cardul meu de credit?
Da, plata poate fi refuzata daca:
- A expirat: verifică perioada de valabilitate a cardului.
- Este posibil să fi atins limita de credit disponibilă: informează-te la bancă dacă nu ai depășit suma limită de plată permisă.
- Probabil una dintre datele introduse este incorectă: verifică dacă ai completat corect toate câmpurile necesare.
Este sigur să cumpăr de pe Divalo.ro?
Da. Poți cumpăra liniștit, deoarece facem mari eforturi pentru a garanta siguranța cumpărăturilor și datelor tale.


LIVRARE

Unde pot primi produsele comandate?
Poți să le primești la orice adresă la care dorești (domiciliu, serviciu).
Prin ce firmă de curierat se face livrarea?
Singura firmă de curierat este FanCourier. Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular.
Verificarea stadiului comenzii se va face prin accesarea site-ului FanCourier utilizând numărul de AWB găsit în e-mailul de confirmare.
După două încercări de livrare nereușită efectuate de către firma de curierat, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către Divalo.
În cât timp ajunge comanda la mine?
Termeniul de livrare este de 1-5 zile calculate de la data preluării și acceptării comenzii dvs. Produsele vor fi livrare doar după confirmarea telefonică.
Ce fac dacă am primit un produs în minus?
Ne cerem scuze pentru această problemă și vă stam la dispozitie pentru a rezolva.
Vă rugăm sa ne contactați la adresa office@divalo.ro într-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului. Veți primi un răspuns în maxim 4 ore.
Ce fac daca am primit produsul cu o altă mărime?
Vă rugăm să ne contactați la office@divalo.ro în termen de 24 de ore de la livrarea coletului.
Ce fac dacă am primit un produs defect?
Divalo.ro vinde doar produse în stare perfecta asa că, în cazul în care vreodata ți se livrează un produs cu defecțiuni, te rugăm sa iei legătura cu noi pe e-mail sau telefonic.
În aceasta situatie ne cerem scuze si va vom inlocui produsul.
Care este costul transportului?
Comenzile cu o valoare mai mare de 450 lei beneficiază de transport gratuit.
Pentru comenzile ce nu ating 450 lei, taxa de transport specificată pe factură și achitată la livrare este de 19 lei.


RETURNAREA PRODUSELOR

Înregistrarea cererii de retur
Cererea de retur trebuie trimisă pe adresa de email: office@divalo.ro și trebuie să conțină urm. informații: numele complet al cumpărătorului, codul numerit personal si contul IBAN, numărul comenzii,  numele produselor și cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. Veți primi un email cu instrucțiunile de returare.
Care sunt modalitațile de retur și costul transportului?
Ambalați corespunzător  într-un singur colet produsele pe care doriți să le returnați.
Vă rugăm să vă asigurați ca produsele returnate vor fi expediate in termen de 3 zile.
Costul de retur este suportat de client.
Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele ce nu îndeplinesc condițiile de mai sus!
Confirmarea primirii returului și contravaloarea acestuia
Preluarea returului este anunțată prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor recepționate.
Contravaloarea returului va fi plătită în contul bancar indicat de client în cererea de retur.
Suma nu include cheltuielile de transport.
În cât timp primesc contravaloarea returului?
Contravaloarea returului va fi plătită de către DIVALO în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
Pentru comenzile achitate prin card, suma va fi returnata tot pe cardul folosit initial la tranzactie, in termen 30 de zile de la initierea rambursarii sumei.

Sidebar