Livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 250 lei

Livrare și returnare

Unde pot primi produsele comandate?

Poți să le primești la orice adresă la care dorești (domiciliu, serviciu).

Prin ce firmă de curierat se face livrarea?

Singura firmă de curierat cu care expediem este GLS. Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular. Verificarea stadiului comenzii se va face prin accesarea site-ului GLS utilizând numărul de AWB găsit în e-mailul de confirmare. După două încercări de livrare nereușită efectuate de către firma de curierat, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către Divalo.

În cât timp ajunge comanda la mine?

Termeniul de livrare este de 3-7 zile calculate de la data preluării și acceptării comenzii tale. Produsele vor fi livrare doar după confirmarea telefonică. Din momentul în care ai primit un e-mail cu informațiile expedierii produselor, comanda va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Firma de curierat GLS livrează doar în timpul săptămânii, de luni pântă vineri.

Ai un eveniment și nu știi cand îți ajunge comanda?

Scrie-ne un e-mail sau pe Whatsapp și facem tot posibilul să îți ajungă comanda la timp.

Care este costul transportului?

Comenzile cu o valoare mai mare de 250 lei beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile ce nu ating 250 lei, taxa de transport specificată pe factură și achitată la livrare este de 19 lei.

Cum pot returna comanda?

Pentru a returna o comandă trebuie să completezi formularul de retur primit în coletul cu produsele comandate și să ne expediezi coletul cu orice firmă de curierat rapid.

Care este termenul pentru a efectua o returnare?

Termenul pentru orice returnare este de 14 de zile calendaristice de la data livrării.

Cum voi primi suma corespunzătoare returnării?

Pentru comenzile efectuate cu metoda de plata ramburs, suma va fi returnată în contul IBAN furnizat de către tine pe e-mailul [email protected]
Pentru comenzile efectuate cu metoda de plata cu cardul online, suma va fi returnată pe cardul cu care ai efectuat comanda.

Care sunt condițiile pentru returnarea produselor?

1. Renunțarea produselor cumparate făra invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului electronic (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014):
Daca produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, culoarea sau croiul nu te avantajează, îl poți returna pentru restituirea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, făra invocarea unui motiv și fără penalități.
Ce trebuie să faci în acest caz?
1. Trimite-ne un e-mail pe [email protected] care să conțină următoarele informații:
- Numele și prenumele persoanei pe care a fost plasată comanda
- ID-ul comenzii
- Numele și cantitatea produsului/produselor pentru care dorești să primești banii înapoi
- Contul IBAN pentru a putea fi returnați banii
2. Ambalează corect produsele pe care dorești să le returnezi împreună cu factura pe care ai primit-o impreună cu comanda.
3. Trimite-ne coletul cu orice firmă de curierat dorești, la adresa menționată în secțiunea CONTACT, costurile transportului fiind achitate de către tine.
4. În momentul în care primim produsul și constatăm că acesta nu are defecțiuni și nu prezintă semne de uzură, îți confirmăm returul, urmând ca într-un interval de 14 zile să primești banii înapoi în contul IBAN menționat în e-mail.
IMPORTANT! - coletele expediate de către tine cu ramburs sau fără transportul achitat nu vor fi ridicate.
2. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției:
Noi, echipa DIVALO ne străduim mereu ca produsele pe care le expediem să fie fără defecte, tocmai din acest motiv, înainte de a fi expediate ele trec prin departamentul controlului de calitate, însă este posibil să existe mici defecțiuni ce trec neobservate. Nu te speria! Tot ce trebuie să faci este să ne semnalezi defecțiunea contactându-ne telefonic sau prin e-mail la [email protected] și vom face toate demersurile ca tu să primești produsul dorit în cel mai scurt timp. Noi vom expedia un nou produs către tine iar tu va trebui să împachetezi produsul defect și să îl predai curierului care îți va aduce noul produs. În acest caz costurile transportului vor fi suportate integral de către DIVALO.
3. Produse livrate greșit:
Dacă ai primit alt produs, o altă culoare sau mărime decât ce ai comandat, te rugăm se ne semnalezi această eroare contactându-ne telefonic, iar noi îți vom expedia imediat comanda corectă, urmând ca tu să pregătești coletul greșit și să îl predai curierului care îți va aduce produsele comandate de tine. În acest caz, costurile transportului vor fi suportate integral de către DIVALO.
4. Ai ales o mărime greșită și dorești să schimbi produsul:
Produsele noastre sunt concepute special după măsurătorile corpului care predomină în România iar ghidul de mărimi îți vine în ajutor ca tu să iți alegi o mărime potrivită. Este posibil ca tu, clientul nostru, să îți alegi o mărime greșită, o culoare sau un croi care pur și simplu nu te avantajează. Nici o problemă! Ne-am pus în locul tău, și ne-am dat seama că acest schimb de produse este destul de costisitor, pentru că implică un retur și o nouă expediere, costul total al livrării fiind unul ridicat. Tot ce trebuie să faci este să ne expediezi produsul/produsele cu orice firmă de curierat, costul returului fiind suportat de către tine iar noi îți vom trimite GRATUIT o mărime potrivită pentru ca tu să te bucuri din plin de produsele DIVALO.

Sidebar