MADE WITH CARE IN TRANSYLVANIA

Condiții în care poți returna produsele:

1. Renunțarea produselor cumparate făra invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului electronic (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014):
Daca produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, culoarea sau croiul nu te avantajează, îl poți returna pentru restituirea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, făra invocarea unui motiv și fără penalități.
Ce trebuie să faci în acest caz?
1. Trimite-ne un e-mail pe [email protected] care să conțină următoarele informații:
- Numele și prenumele persoanei pe care a fost plasată comanda
- ID-ul comenzii
- Numele și cantitatea produsului/produselor pentru care dorești să primești banii înapoi
- Contul IBAN pentru a putea fi returnați banii
2. Ambalează corect produsele pe care dorești să le returnezi împreună cu factura pe care ai primit-o impreună cu comanda.
3. Trimite-ne coletul cu orice firmă de curierat dorești, la adresa menționată în secțiunea CONTACT, costurile transportului fiind achitate de către tine.
4. În momentul în care primim produsul și constatăm că acesta nu are defecțiuni și nu prezintă semne de uzură, îți confirmăm returul, urmând ca într-un interval de 14 zile să primești banii înapoi în contul IBAN menționat în e-mail.
IMPORTANT! - coletele expediate de către tine cu ramburs sau fără transportul achitat nu vor fi ridicate.

2. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției:
Noi, echipa DIVALO ne străduim mereu ca produsele pe care le expediem să fie fără defecte, tocmai din acest motiv, înainte de a fi expediate ele trec prin departamentul controlului de calitate, însă este posibil să existe mici defecțiuni ce trec neobservate. Nu te speria! Tot ce trebuie să faci este să ne semnalezi defecțiunea contactându-ne telefonic sau prin e-mail la [email protected] și vom face toate demersurile ca tu să primești produsul dorit în cel mai scurt timp. Noi vom expedia un nou produs către tine iar tu va trebui să împachetezi produsul defect și să îl predai curierului care îți va aduce noul produs. În acest caz costurile transportului vor fi suportate integral de către DIVALO.

3. Produse livrate greșit:
Dacă ai primit alt produs, o altă culoare sau mărime decât ce ai comandat, te rugăm se ne semnalezi această eroare contactându-ne telefonic, iar noi îți vom expedia imediat comanda corectă, urmând ca tu să pregătești coletul greșit și să îl predai curierului care îți va aduce produsele comandate de tine. În acest caz, costurile transportului vor fi suportate integral de către DIVALO.

4. Ai ales o mărime greșită și dorești să schimbi produsul:
Produsele noastre sunt concepute special după măsurătorile corpului care predomină în România iar ghidul de mărimi îți vine în ajutor ca tu să iți alegi o mărime potrivită. Este posibil ca tu, clientul nostru, să îți alegi o mărime greșită, o culoare sau un croi care pur și simplu nu te avantajează. Nici o problemă! Ne-am pus în locul tău, și ne-am dat seama că acest schimb de produse este destul de costisitor, pentru că implică un retur și o nouă expediere, costul total al livrării fiind unul ridicat. Tot ce trebuie să faci este să ne expediezi produsul/produsele cu orice firmă de curierat, costul returului fiind suportat de către tine iar noi îți vom trimite GRATUIT o mărime potrivită pentru ca tu să te bucuri din plin de produsele DIVALO.

Sidebar